حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

خرید مطمئن از آهن فرتاک!

دسته بندی محصولات
آهن فرتاک

قیمت روز آهن آلات

 1403/05/28

قیمت ها  بر اساس ظرفیت و بارگیری از کارخانه هستند برای اطلاع از قیمت خرده بار با ما تماس بگیرید

 

آهن فرتاک

قیمـت روز آهن
کدنامقیمتعملیات
میلگرد 16 ذوب آهن29,690 تومان
عرشه فولادی41,800 تومان
میلگرد ابرکوه26,900 تومان
خرید پروفیل ساختمانی34,300 تومان
پروفیل چهارچوب فرانسوی39,000 تومان
ورق آجدار49,000 تومان
آبرو گالوانیزه39,000 تومان
پروفیل زد40,000 تومان
قوطی پروفیل39,500 تومان
بیس پلیت36,000 تومان
میلگرد آجدارتماس بگیرید
ناودانی شکفته مشهد30,000 تومان
نبشی منظومه30,300 تومان
ورق سیاه36,000 تومان
بولت و صفحه46,000 تومان
بیس پیلت
بیشتر

بیس پلیت  یا صفحه ستون  در اصل نوعی ورق سیاه و مسطح می باشد که مابین ستون و بتن، برای اتصال پایدارتر و بیشتر قرار میگیرد. به زبان ساده بیس پلیت وظیفه تنظیم فشار وارده به ستون و پخش آنرا  را برعهده دارد.

بیس پلیت یا بولت و صفحه در واقع یک جزء مهم از سازه ها می باشد که وظیفه آن تحمل فشار وتنش مابین بتن و ستون و پخش این فشار بصورت مساوی بر تمامی سطوح است به صورتی که فشار وارده بر  یک نقطه نباشد که اثر تخریب گذاری به جای گذارد.

دانش نامه

پارامترهای بررسی کیفیت  محصولات فولادی

آهن فرتاک
آشنایی با مش فولادی
بیشتر

برای مسطح کردن بتن در پروژه های صنعتی و ساختمانی از شبکه های میلگردی مش استفاده می شود. در ساخت شبکه ی میلگردی، میلگردهای طولی و عرضی با زاویه ی ۴۵ درجه روی هم قرار گرفته و با دستگاه های تمام اتوماتیک به هم جوش داده می شوند. مش های میلگردی یا به صورت شبکه ی مش پیش جوش آجدار یا شبکه مش پیش جوش ساده تهیه و تولید می شوند. مش های فولادی در تقویت بتن در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند که این امر با قرار دادن این محصولات در اسلب های بتنی و یا فونداسیون انجام می‌گیرد که سبب مسلح شدن بتن می شوند.

آهن فرتاک
بررسی کیفیت قوطی پروفیل
بیشتر

کیفیت محصولات آهنی به خصوص پروفیل ها بر اساس نوع مصرف ارزیابی می شوند. نوع و محل مصرف یکی از فاکتورهای بسیار مهم انتخاب است. این موضوع روی قیمت ها نیز تاثیر می گذارد. ورق های مصرفی می بایست شامل ترکیبات شیمیایی خاصی باشد به این ترتیب مشکلی برای مصرف کننده رخ نمی دهد. به طور کلی وزن پروفیل نیز در کیفیت آن تاثیر دارد. پروفیل ها در مدل های مربع و مستطیل دسته بندی می شوند. مدل های مستطیل معمولاً سایز بزرگی دارند و مشهور به مدل ستونی هستند. از مدل های مربع در خودروسازی استفاده می شود.

آهن فرتاک
بررسی کیفیت انواع ورق
بیشتر

برای بررسی کیفیت محصولات فولادی و انواع ورق ها به طور کلی سه گام اصلی دیده می شود. مرحله اول مرحله پیشگیری است و یک سری کارها اعمال می شود تا میزان احتمال وقوع خطا در زمان کار کاهش یابد. مرحله دوم مرحله بازرسی است که شامل عوامل و اعمالی است که ایرادات و خطا را تشخیص می دهد. در نهایت مرحله آخر که مشهور به ” مرحله مدارا” است. به طوری که نتایج حاصل از تولید بر اساس معیارهای مشخص شده در برنامه مدیریت کیفیت از در یک رنج یا محدود قابل قبول سنجیده می شود. روش های کیفیت انواع ورق ها متفاوت است. | آهن فرتاک |

آهن فرتاک در خدمت شماست برای خریدی مطمئن ...!

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول